نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذار در استان فراهم است، گفت: هم‌اکنون سرمایه‌گذاری در استان معطل کمک‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شده است.

سرمایه‌گذاری در گلستان معطل کم‌کاری مدیران شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌ها برای استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است اما این کافی نیست و باید زیرساخت‌ها در جای جای استان برای حضور سرمایه‌گذار فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه راه نجات استان برای توسعه تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار است، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید زیرساخت‌ها را آماده کرده و زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون سرمایه‌گذاران بسیاری تمایل به سرمایه‌گذاری در استان دارند و با وجود زیرساخت‌های لازم معطل کم‌کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که عدم موفقیت گلستان در جذب سرمایه‌گذار به نبود زیرساخت‌های لارم بازمی‌گردد یا دلیل دیگری‌دارد، توضیح داد: یکی از معضلات اصلی استان در جذب سرمایه‌گذار، دستگاه‌های متولی صدور مجوز هستند که یا صدور مجوز را به کندی انجام می‌دهند یا روند صدور مجوز را قفل می‌کنند.

سنگدوینی متذکر شد: اگر قرار است توسعه در گلستان رقم بخورد باید شرایط برای حضور سرمایه‌گذار تسهیل شود و همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان شرایط را برای ورود سرمایه‌گذار فراهم کنند چراکه غیر از تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری راه حل دیگری برای توسعه استان وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار