احمدی گفت: در سال های گذشته این پروژه در معاونت برنامه ریزی استانداری جزو اولویت های استان قرار گرفت اما تاکنون بودجه ای برای پایان پروژه اختصاص نیافته که ادامه پیگیری آن را باید نمایندگان مجلس مورد توجه قرار دهند.

تکمیل مجتمع فرهنگی امام زاده نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حیدر احمدی شامگاه گذشته در مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) که با حضور نماینده گرگان و آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: این امام زاده در غرب گرگان و شرق کردکوی قرار دارد که 141 شهید و علمای بسیاری در آن دفن هستند.

رییس هیئت امنا امام زاده روشن آباد با بیان اینکه تلاش این امام زاده همواره این بود تا فرمایش رهبری را محقق کنند و بقعه را به قطب فرهنگی تبدیل کند، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته مردم قبل از برداشت محصول 48 ساعت در این مکان خود را متبرک می کردند و بعد برداشت محصول را شروع می کردند.

وی با اشاره به شکل گیری 4 کارگروه در امام زاده روشن آباد، عنوان کرد: کمیته عمرانی، کمیته برنامه ریزی با مدیریت تربتی نژاد و جمعی از بزرگان، کمیته فرهنگی و کمیته پشتیبانی کارهای این امام زاده را در محورهای مختلف پیگیری می کنند.

احمدی با اشاره به اینکه باور ما بر این است اگر ظرفیت های انسانی دور هم جمع شوند به برکت ائمه اطهار می توانیم نماد همدلی منطقه باشیم، اذعان کرد: در دوره نمایندگی تربتی نژاد کارهای خوبی از جمله روشنایی منطقه، احیا قنات که الان کارهای اقتصادی خوبی می تواند در این امام زاده صورت پذیرد کل گرفت.

رییس هیئت امنا امام زاده روشن آباد تصریح کرد: مجتمع فرهنگی قرآنی این امام زاده در سال 92 کلنگ زنی شد، کارهای خوبی صورت پذیرفت اما هنوز ردیف بودجه ای برای تکمیل پروژه نداریم.

وی متذکرشد: با وجود اینکه در سال های گذشته این پروژه در معاونت برنامه ریزی استانداری جزو اولویت های استان قرار گرفت اما تاکنون بودجه ای برای پایان پروژه اختصاص نیافته که ادامه پیگیری آن را باید نمایندگان مجلس مورد توجه قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار