شهردار گرگان گفت: موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان تردیدها را برای حمایت از این تیم از بین برده اما برای اینکه این موفقیت‌ها از بین نرود باید از حاشیه‌ها دوری کرد.

 شهردار گرگان: حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان را ادامه می‌دهیم

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود شامگاه یکشنبه در مراسم قدردانی از سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با حضور پرشور هواداران در پارک شهر برگزار شد، اظهارداشت: هیچ موفقیتی آنی به دست نمی‌آید و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این فصل از لیگ برتر و کسب مقام نایب قهرمانی در این مسابقات برای نخستین بار، تردیدها را برای حمایت از این تیم از بین برده است.

شهردار گرگان بیان داشت: سال گذشته و در زمان تصویب بودجه تیم شهرداری گرگان، تأکید شد اگر تیم این فصل نتیجه نگیرد شاید پرونده تیم‌داری شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال برای همیشه بسته شود اما با تلاش سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این تیم نتیجه خوبی را کسب کرد.

وی ادامه داد: پرداختن به حاشیه‌ها سبب می‌شود همه موفقیت‌هایی که به سختی به دست آمد به یکباره از بین برود و دیگر تداوم نداشته باشد.

ابراهیم جرجانی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز اظهارداشت: یکی از عوامل موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان حضور پرشور هواداران در سالن مسابقات بود، این دوره از مسابقات نشان داد شهر گرگان به سالن بزرگترین نیاز دارد.

وی گفت: این شهر برای بازی‌های بسکتبال به یک سالن 10 هزار نفری نیاز دارد که مدیریت شهری گرگان باید به فکر تهیه زمین و نمایندگان مجلس نیز برای ساخت آن باید تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار