مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی در استان، گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات، خیران و بقاع متبرکه به نیازمندان گلستانی انجام شد.

اجرای طرح شمیم حسینی در گلستان؛ ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد صبح امروز در آیین معنوی  کمک مؤمنانه در دهه نخست محرم در استان گلستان اظهارداشت: با کمک خیران و از محل موقوفات و بقاع متبرکه در سطح استان گلستان تهیه و توزیع بیش از 10 هزار بسته کمک مومنانه به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: این بسته های معیشتی به صورت آبرومندانه به دست اقشار آسیب‌دیده در ایام کرونا و نیازمندان در استان گلستان توزیع خواهد شد.

وی گفت: در قالب طرح شمیم حسینی در استان گلستان 72 آشپزخانه به نیت 72 تن از شهدای کربلا راه اندازی شده که برآورد می‌شود تا پایان محرم این آشپزخانه ها بیش از 200 هزار پرس اطعام گرم و متبرک را طبخ و بین نیازمندان و عزاداران توزیع کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص  طبخ غذا و توزیع کمک‌های مومنانه انجام شود تا برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی این بسته‌ها به مردم تقدیم شود.

حجت الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: پویش بیش از 15 هزار  پرچم عزا به نشانه هر خانه یک حسینیه جهت ایجاد شور و شعور و بصیرت عاشورایی تقدیم  مردم در سطح استان گلستان خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار