حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در ماه محرم بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر استان گلستان به ویژه نقاط محروم توزیع می شود.

​طبخ و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه محرم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، مردم مؤمن گلستان نذورات و موقوفاتی دارند و به حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) علاقه مند هستند اما امسال با توجه به شیوع کرونا شیوه اهدای نذورات و موقوفات تغییر می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: امسال توصیه مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام کمک مؤمنانه است و چقدر زیبا است که محرم امسال علاوه بر عزاداری و عرض ارادت به امام حسین(علیه السلام)، بستر کمک مؤمنانه نیز فراهم است.

 

وی اضافه کرد: چه کمک مؤمنانه ای زیباتر از آن که نذورات حسینی و علاقه مندی خیران با معرفت و بصیرت حسینی گره خورده تا با یاری مردم به ویژه خیران و اصحاب وقف بیش از 200 هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و در سراسر گلستان از جمله مناطق محروم توزیع شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: در همین راستا ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به نیابت از ۷۲ تن از شهدای کربلا با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد گلستان با هدف احیاء و گسترش سنت حسنه اسلامی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار