با اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال و هاشمی برای نیمکت تیم‌ملی هم مسیر شده‌اند.

هم مسیری فدراسیون بسکتبال و مصطفی هاشمی برای نیمکت تیم‌ملی؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، با کم رنگ شدن رابطه فدراسیون بسکتبال و مهران شاهین طبع پس از اتفاقاتی که در خصوص شهرداری گرگان رخ داد، این انتظار می رود که نیمکت تیم ملی برای المپیک دچار تغییر شود و فرد دیگری هدایت بلندقامتان ایران را برعهده بگیرد.

هرچند رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه های قبلی خود گفته است که فعلا تغییری در کادر فنی تیم ملی نیست، اما با خبری که روز  گذشته در خصوص کادر فنی مهرام یعنی آمدن علی آرزومندی و کنار ماندن مصطفی هاشمی منتشر شد، این تغییر در نیمکت تیم ملی قوت گرفت.

 

 

چند ماهی است که زمزمه هایی برای حضور مصطفی هاشمی در راس کادر فنی تیم ملی بسکتبال به گوش می رسد و هر بار هاشمی در این مورد سکوت کرده و مسئولان فدراسیون هم جواب قانع کننده ای نداده اند، اما  حالا با تغییر سرمربی مهرام، اهالی بسکتبال و کارشناسان به این نقطه نظر رسیده اند که شرایط برای حضور هاشمی در  تیم ملی فراهم شده است و این دور ماندن از مهرام بی دلیل نیست.


هاشمی که پرافتخارترین مربی باشگاهی ایران محسوب می‌شود، بارها و بارها در محافل رسمی و غیر رسمی از آرزویش برای رسیدن به نیمکت تیم ملی گفته و برای هدایت این تیم ابراز علاقه کرده است.

 

باید منتظر ماند و دید شاید طی روزهای آینده نظر مسئولان تیم ملی هم که صحبت هایشان بوی تغییر در نیمکت تیم ملی و خداحافظی با شاهین طبع می‌دهد، با هاشمی یکی شد و این مربی سکان هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را برای نخستین بار برعهده گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار