سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: روزی که با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ملاقات و جلسه داشتیم فدراسیون بسکتبال در سخنانش از برگزاری بسکتبال در گرگان به خود می‌بالید.

شاهین‌طبع: فدراسیون به بسکتبال گرگان افتخار می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهران شاهین‌طبع شامگاه شنبه (23 آذر) در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: من از شهردار گرگان و شورای اسلامی شهر گرگان و تمامی هواداران تشکر ویژه می‌کنم که حمایت بسیار خوبی را از این تیم دارید.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم ارتباط بسیار خوبی بین مسوولان و مردم در این شهر وجود دارد و ارتباطی که شما به وجود آوردید کاری است که به نحو احسن آن را انجام می‌دهید.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تقدیر ویژه از رسانه‌های استان بخاطر دلسوزی واقعی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان و هواداران این تیم، تاکید کرد: پوشش خبری وقایع این تیم با تعصب انجام می‌شود که این موضوع بی‌نظیر است.

شاهین‌طبع گفت: من برای یک مقطع زمانی و برای کمک به بسکتبال به این شهر آمده‌ام و از اینکه در گرگان هستم بسیار خوشحالم و از اینکه موفقیت جوانان این شهر را می‌بینم لذت می‌برم.

وی افزود: حساسیتی که در این باشگاه دارم حتی بیشتر از تیم ملی است و عاشق این هستم که پس از پایان بازی این هواداران پرشور خوشحال باشند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: با وجود اینکه هواداران با سختی وارد سالن می‌شوند و بسیاری از مردم از طریق رسانه‌ها نتایج این تیم را دنبال می‌کنند اما اثرات اجتماعی که این تیم بین مردم دارد به طور قطع بسیار مثبت و حساس است.

شاهین‌طبع گفت: این تیم متعلق به گرگان است و با مدیریتی که در دو سال گذشته شکل گرفته شرایط تیم پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: روزی که با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ملاقات و جلسه داشتیم فدراسیون بسکتبال در سخنانش از برگزاری بسکتبال در گرگان به خود می‌بالید.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد: شخص وزیر و ریاست کمیته ملی المپیک بر این مسئله اشاره می‌کردند و من هم خوشحالم که مدیران این شهر با حساسیت به این تیم و این رشته ورزشی اهمیت می‌دهند.

شاهین‌طبع تاکید کرد: گرگان باید در بسکتبال قدر داشته‌هایش را بداند و امیدوارم با صبوری و حمایت روزهای خیلی خوبی را کنار هم داشته باشیم اما برای رسیدن به روزهای خب باید صبر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که تمام نیمکت بسکتبالی هستند و من از تجربه‌های این عزیزان استفاده می‌کنم و در نتیجه تصمیمات را به زمین منتقل می‌کنم و باید قدر این نیمکت ارزشمند را بدانیم.

شاهین‌طبع تصریح کرد: تیم‌های بزرگ دنیا اگر همه چیز داشته باشند و مخاطب نداشته باشند هیچ فایده‌ای ندارد و در ایران هم تیم‌هایی هستند که هزینه‌های بالایی می‌کنند اما مخاطب ندارند و وجود این مخاطب در گرگان یک نعمت بزرگ است.

وی تاکید کرد: شرایط بسکتبال در گرگان و علاقه این هواداران به بسکتبال عادی نیست و مسوولان باید از این فرصت استفاده ویژه‌ای کنند و وجود این هواداران را ساده نبینند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار