حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز بهره‌برداری از هفت هزار و ۷۴۳ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل سال گذشته در گلستان با اعتبار ۵۹۰ میلیارد تومان خبر داد.

بهره‌برداری از ۷ هزار و ۴۲۳ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ساخت هفت هزار و ۷۴۳ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل  و رانش سال گذشته به اتمام رسیده و همزمان با افتتاح پروژه‌های هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی را ۵۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این تعداد واحد مسکونی در سه شهر و ۷۴۷ روستا آماده بهره‌برداری است و ۳۰ هزار نفر از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: هفته گذشته ساخت چهار هزار واحد مسکونی  با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ و توزیع شهرستانی آن آغاز شد.

وی از ساخت ۱۹۶ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول استان با اعتبار هشت میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: توزیع شهرستانی کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان انجام شده و امیدواریم تا دهه فجر این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری شود.

حسینی با اشاره به اینکه هشت میلیارد تومان  اعتبار جهت ساخت ۱۰۰  مسکن برای ایتام گلستان اختصاص یافته، اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۱۷۹ پروژه عمرانی شامل طرح‌های هادی روستایی، آسفالت، جمع‌آوری آب‌های سطحی، ایمن‌سازی روستا، بازنگری طرح هادی و ... با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در گلستان بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تعداد طرح‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته، توضیح داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از خدمات بنیاد مسکن بهره‌مند می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار