حسینی گفت: قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده در گلستان بسیار خوب عمل کرد و هم افزایی بین دستگاهی برای جبران خسارت های سیل رقم خورد.

قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده گلستان عملکرد خوبی داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید محمد حسینی» صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر) در گفتگو خبری اظهار کرد: در سیل سال گذشته بنیاد مسکن تیم های ارزیاب که متشکل از کارشناسان خبره بود در قالب 200 تیم در سطح 469 روستا و سه شهر اعزام شدند و خانه به خانه ارزیابی و برآورد خسارت را انجام ذادند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ادامه داد: براساس این ارزیابی 22 هزار و 352 واحد مسکونی خسارت وارد شد که 14 هزار و ۶۴۵ مورد تعمیری و 7 هزار و 707 واحد تخریبی بود که نیاز به بازسازی و نوسازی داشت.

 

حسینی تاکید کرد: پس از این ارزیابی ها 813 میلیارد تومان بلافاصله برای استان تامین اعتبار شد و این تسهیلات به صورت بلاعوض به استان تزریق شد.

 

 وی بیان کرد: در نخستین مصوبه دولت اعتبارات ساخت پنج هزار و 900 واحد به گلستان اختصاص یافت و پس از ارزیابی کار تشکیل پرونده را انجام دادیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: بالغ 29 هزار پرونده برای جبران خسارت سیل گلستان انجام شد که مربوط به مسائل معیشتی، تعمیراتی و احداثی بود و قرارگاه بازسازی در گلستان بسیار خوب عمل کرد و به نوعی هم افزایی بین دستگاهی برای جبران خسارت های سیل رقم خورد.

 

حسینی تاکید کرد: در 6 ماهه نخست سال گذشته کار تعمیر 14 هزار و 600 واحد که از سیل سال گذشته آسیب دیده  بود به پایان رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار