مدیرکل کمیته امداد گلستان بیان کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از برگزاری جشنواره ملی «صنایع روستا دوست» در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی «صنایع روستادوست» در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: جشنواره «صنایع روستا دوست» در کشور و استان با هدف حمایت از صاحبان ایده و خلاقیت و افزایش بهره وری و درآمد اشتغال روستایی در بخش های مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و فناوری اطلاعات اجرا می شود.

وی توضیح داد که این طرح در راستای تقویت اشتغالزایی در سال جهش تولید در روستاها و مناطق محروم برگزار شده و صنایع با مقیاس کوچک و به صرفه اقتصادی حمایت خواهند شد.

بابایی بیان کرد: مخترعان، صاحبان اندیشه و شرکت های دانش بنیان گلستان از ۶ مرداد تا ۲۵ مهر ماه سال جاری مهلت دارند تا آثار خود را در سایت کمیته امداد ثبت کنند.

وی اضافه کرد: طرح‌های به ثبت رسیده، بررسی و از بین آن ها تعدادی اثر انتخاب خواهد شد که در نمایشگاه صنایع روستا دوست، به نمایش گذاشته خواهد شد.

طبق گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان زمان برگزاری این نمایشگاه کشوری، مهرماه خواهد بود و در پایان به نفرات برتر جایزه اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان علاوه بر مزایایی مشارکت و سرمایه گذاری در این طرح ها از پرداخت تسهیلات بهره مند می شوند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای تفاهم نامه بنیاد مسکن و کمیته امداد استان در راستای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد خبرداد.

وی گفت: تاکنون از هزار و ۵۰۰ سهمیه تخصیص یافته، تعداد هزار و ۲۹۰ فقره پروانه ساخت ساختمان اخذ و عملیات اجرایی ۷۹۱ واحد مسکن مددجویان شروع و ما بقی واحدها هم در حال پیگیری است که تلاش می کنیم آن ها را به بهره برداری برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار