رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری بودن 288 بیمار کووید ۱۹ در این استان خبر داد.

استان گلستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر عبدالرضا فاضل ضمن آرزوی قبولی عزاداری های هم استانی ها در دهه اول محرم، افزود: طی 7 ماه گذشته و از زمان شیوع بیماری کرونا در بازه زمانی اسفند ماه و اواخر تیر و اواسط مرداد ماه، شاهد افزایش آمار در تعداد شناسایی، بستری و ... درخصوص کووید 19 بودیم.

وی اظهارکرد: در حال حاضر خوشبختانه، استان گلستان از وضعیت با ثبات (زرد) برخوردار شده است که امیدواریم با ادامه این روند و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، وضعیت سفید در استان به وجود آید.

دکتر فاضل تصریح کرد: شهرستان های مراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های رامیان، مینودشت، کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز و مابقی شهرها و شهرستان های استان گلستان از جمله گرگان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در استان گلستان به 7 هزار 690 نفر رسیده است، گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، 5 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به869 نفر رسید.

دکتر فاضل با بیان این که در حال حاضر، تعداد 84 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه و تعداد 28 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند اعلام کرد: تا کنون18 هزار و 243 آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان گلستان انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار