گوهری راد با اشاره به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه، گفت: شرایط حضور دانش آموزان در مدارس گلستان براساس نظر ستاد کرونا است.

​شرایط حضور دانش آموزان در مدارس گلستان براساس نظر ستاد کرونا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» صبح امروز (سه شنبه 11 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 15 شهریور مدارس استان گلستان بازگشایی می شود و شرایط حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ستاد ملی کرونا شرایط را اعلام می کند و براساس آن هر چقدر به وضعیت سفید نزدیک تر باشیم کلاس های حضوری در مدارس بیشتر می شود.

 

گوهری راد بیان کرد: با نظر شبکه های بهداشت و علوم پزشکی کلاس ها در وضعیت سفید به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در شرایط قرمز کلاس ها به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود، افزود: امیدواریم با نظر ستاد کرونا بتوانیم در مدارس کوچک با تعداد دانش آموزان کمتر از جمله روستاها و اماکن کم جمعیت که می توانیم فاصله گذاری اجتماعی را بین دانش آموزان رعایت کنیم کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: در وضعیت زرد که به احتمال قوی شرایط استان گلستان در زمان بازگشایی مدارس اینگونه خواهد بود کلاس ها را به صورت زوج و فرد در خواهیم آورد.

 

گوهری راد تاکید کرد: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان و کشور وضعیت شهرستان ها را مشخص کنند و اطلاع رسانی را برای شرایط بازگشایی مدارس براساس آن انجام خواهیم داد.

 

وی بیان کرد: به اولیای دانش آموزان این اطمینان را می دهم که اگر آموزش و پرورش از وضعیت مدارس مطلع نباشد اجازه برگزاری کلاس ها را نخواهد داد و با نظر شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بازگشایی مدارس اتفاق می افتد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار