مهمترین حوادث گلستان را در این بسته خبری مرور کنید.

از کشف تریاک تا دستگیری سارقان حرفه‌ای در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث امروز گلستان را در این بسته خبری بخوانید.
 


کشف ۱۰ کیلو تریاک در گلستان


سرهنگ مجید زائری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

او افزود: طی بررسی ماموران، مشخص شد متهم به همراه اعضای خانواده اش به استان یزد عزیمت کرده و قصد جابجایی مواد افیونی با یک دستگاه سمند به گلستان را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: در همین راستا محور‌های ورودی استان تحت رصد کامل پلیس قرار گرفت و سرانجام با هوشیاری ماموران، خودرو مورد نظر مشاهده و طی عملیاتی ضربتی متوقف شد.

سرهنگ زائری افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ کیلو تریاک که بطرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش جهادی اجازه فعالیت مجرمانه به قاچاقچیان نخواهد داد.


کشف ۲۰ فقره سرقت در رامیان


سرهنگ ابوالفضل وزیری سرپرست انتظامی شهرستان رامیان گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان موضوع سرقت‌ها به منظور شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، تحقیقات میدانی خود را در این خصوص آغاز کردند و موفق به شناسایی و دستگیری ۵ نفر از سارقان سابقه دار شدند.

سرهنگ وزیری ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اقرار کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رامیان گفت: در همین راستا متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

او در پایان از شهروندان خواست هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار یاری کنند.


اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در علی آباد کتول


سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ تازیکه افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام گشت‌های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس موفق شدند سارق را در سطح شهر شناسایی کنند.

او افزود: در تحقیقات بعمل آمده متهم چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول گفت: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار