فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف یک تن و 92 کیلوگرم مرفین و 221 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

کشف یک تن و 313 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدسعید فاضل دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص کشف مواد مخدر در این استان اظهار کرد: با توجه به همپوشانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان‌ها در تمام نقاط کشور و اشراف اطلاعاتی خوب پلیس در تمام استان‌ها به ویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر باعث شد روز گذشته یک محموله قابل توجه مواد مخدر توسط پلیس استان گلستان کشف شود.

وی با تقدیر از همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی، تاکید کرد: پس از رصدهای صورت گرفته و کنترل‌ اقدامات یک باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر ماموران متوجه تدارک قاچاقچیان برای ورود محموله بزرگ به استان گلستان شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در همین راستا بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان گلستان طی برنامه‌ریزی عملیاتی و اطلاعاتی محورهای ورودی شرق استان گلستان را تحت کنترل قرار دادند.

دادگر گفت: این باند حمل و توزیع مواد مخدر در طرح‌ریزی اقدام خود یک دستگاه خودروی سنگین را به عنوان راه‌پاک کن وارد مسیر کرده تا ضمن کنترل محورهای عبوری، در صورت ورود پلیس به عملیات، پلیس راه گمراه کرده تا محموله مورد نظر به راحتی به مقصد برسد.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را در پوشش حمل بار برنج توسط یک دستگاه تریلی به مقصد برسانند، اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و استفاده ماموران مجرب و کارآزموده باعث شد خودروهای حامل مواد مخدر و کل طرح عملیاتی این باند تهیه و توزیع مواد مخدر برای پلیس مشخص باشد که ماموران موفق شدند در محور شاهرود به آزادشهر در یک اقدام عملیاتی قدرتمند و اثرگذار خودروی قاچاقچیان را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: مأموران در بازرسی یکی از این خودروها یک تن و 98 کیلوگرم مرفین و 221 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

دادگر گفت: در این عملیات سه نفر دستگیر شده که با تکمیل شدن پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار