فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف یک تن انواع مواد مخدر در یک ماهه گذشته در استان خبر داد.

کشف یک تن موادمخدر در گلستان / جمع آوری ۵۲۰ معتاد پرخطر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: مقابله با پدیده شوم موادمخدر همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و در این راستا نیروی انتظامی با همه توان تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با سوداگران مرگ، افزود: طی یک ماه گذشته با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی ماموران، یک تن انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد رشد داشته است.

او با اشاره به اینکه ۶۵۹ کیلوگرم از مواد مکشوفه تریاک بوده است، تصریح کرد: ۱۶۵ کیلو حشیش و ۱۷۶ کیلو سایر مواد افیونی نیز طی این مدت کشف شد.


سردار قاسمی به دستگیری ۲۰ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی طرح‌های هدفمندی در سطح استان به اجرا در آمد که دستگیری ۲۸۳ خرده فروش مواد افیونی و جمع‌آوری ۵۲۰ معتاد متجاهر و پرخطر از موفقیت‌های پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه امنیت تنها با مشارکت مردم و سازمان‌های مسئول ایجاد می‌شود و همه باید خود را در امنیت جامعه سهیم بدانند، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و برابر قانون با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار