مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از استمرار بازدید های تیم بازرسی اداره کل آموزش و پرورش از مدارس استان در روزهای آتی خبر داد.

استمرار بازدید های تیم بازرسی اداره کل آموزش و پرورش از مدارس استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، صبح یکشنبه 16شهریور 99 با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش وپرورش استان پیرامون بررسی عملکرد مدیران  در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در سالن فرهنگ  اداره کل برگزار گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و قدر دانی  از  تلاش  واهتمام والای مدیران و معلمان در  تمهید مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس استان اظهار داشت: بر طبق مشاهدات وگزارشات واصله از بازدیدها در آغازین روز شروع به کار مدارس استان ، حضور دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی بسیار فراتر از حد انتظار بود و لذا شایسته است بیش از پیش نسبت به رعایت تمامی دستورالعمل های  بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت متبوع تلاش نمود تا دغدغه اولیاو مربیان در زمینه حضور دانش آموزان هرچه سریع تر مرتفع گردد.

گوهری راد در  ادامه  اظهار داشت: همچنان  میزان حضور دانش آموزان در کلاس  درس در هرزنگ در دوره ابتدایی 20دقیقه  و در دوره متوسطه حداکثر 35 دقیقه بوده و تخطی از این  دستور العمل ممنوع است ، بازدید بازرسان اداره کل آموزش و پرورش گلستان از مدارس 14شهرستان  گلستان در روزهای آتی استمرار داشته و شماره تماس هایی برای پاسخگویی به  سوالات  وثبت شکایات اولیاء دانش آموزان در اسرع وقت  از سوی اداره کل آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه  بازرسان اعزامی  اداره کل آموزش و پرورش به شهرستان های استان  شرح مفصلی از  وضعیت  موجود ، موارد و مسائل  مطروحه وهمچنین  ایده های خلاقانه  به کار گرفته شده در مدارس  را بیان نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار