نماینده مردم گرگان و آق قلا در خانه ملت در مسیر تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی خود نسبت به تشکیل کمیسیون های مشورتی خانه ملت اقدام کرد.

​کمیسیون های مشورتی خانه ملت تشکیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری»، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم، در مسیر تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی خود نسبت به تشکیل کمیسیون های مشورتی خانه ملت اقدام کرد.

 

تشکیل این کمیسیون ها در راستای استفاده از خرد جمعی و مشارکت فرهیختگان و صاحب نظران در ایجاد و اجرای برنامه ها است و تاکنون کمیسیون انرژی، ورزش و جوانان، گردشگری، عمران و شهرسازی، سیاسی و امنیتی در قالب کمیسیون های مشورتی 13 گانه خانه ملت تشکیل و فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از صاحب نظران و فرهیختگان در جلسه تشکیل کمیسیون های مشورتی گفت: بررسی معضلات و مشکلات مردم، ارائه طرح، پیشنهادات و راهکار برای توسعه همه جانبه جامعه و نیز نقش مهم و ارزشمند نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی از جمله وظایف و اهداف تشکیل این کمیسیون هاست.

 

منتظری نقش این کمیسیون ها را در سطح ملی، استانی و منطقه موثر توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: در آینده ای نزدیک با حضور همه نمایندگان استان و نیز یکی از اعضاء هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و اعضاء کمیسیون های 13 گانه خانه ملت شاهد تشکیل پارلمان استانی خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار