نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

سنگدوینی گفت: برای رسیدگی به مشکلات مردم کاروان خدمت راه اندازی شد و در مراجعات ما تقریبا ۷۰ درصد مشکلات مطرح شده با همت مسئولان و پیگیری های انجام شده برطرف شده است.

حل ۷۰ درصد مشکلات مردم در کاروان خدمت نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» صبح امروز (دوشنبه 3 شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های هفته دولت اظهار کرد: خدمات در گرگان شایسته مردم استان گلستان است ولی آن چیزی که باید برای استان گلستان در دهه های اخیر رقم می خورد و حق مردم این استان بود تاکنون اتفاق نیفتاده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدالت منابع مالی و کشور نسبت به استان های دیگر در استان گلستان پایین تر است و نباید اینگونه باشد و در استان گلستان مردم به این شکل نیازمند باشند.

 

سنگدوینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به اتکاء به ظرفیت داخلی تاکید دارد، متذکر شد: دهمین کشور از نظر منابع در دنیا به شمار می رویم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم و تلاش کنیم که رضایتمندی مردم را ارتقاء دهیم.

 

وی گفت: باید درهای اتاق مسئولان به روی مردم باز باشد و گاهی مردم با یک احترام و اخلاق که از مسئول می بینند به حل مشکل خود توسط مسئولان اطمینان پیدا می کنند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا به عنوان نماینده مجلس باید به مدیر دستگاه اجرایی تماس بگیرم که وقتی برای ملاقات به ارباب رجوع خود بدهید و این در حالی است که مسئول باید پاسخگوی ارباب رجوع و مردم باشد.

 

سنگدوینی تاکید کرد: برای رسیدگی به مشکلات مردم کاروان خدمت راه اندازی شدو در مراجعات ما تقریبا ۷۰ درصد مشکلات مطرح شده با همت مسئولان و پیگیری های انجام شده برطرف شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار