نمایندگان مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نوسازی قدیمی ترین مرکز درمانی سرپایی تامین اجتماعی در استان گلستان تاکید کردند.

ضرورت نوسازی قدیمی ترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان، بر ضرورت نوسازی این مرکز درمانی 52 ساله تاکید کردند.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان، در این بازدید، ضمن تقدیر از حضور نمایندگان، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی طی 10 سال اخیر، توسعه قابل توجهی در حوزه مراکز درمانی استان گلستان داشته است و همچنان این حمایت در توسعه خدمات درمانی تا دسترسی به عدالت در این زمینه ادامه دارد.

وی گفت: طی سال های اخیر موفق شدیم علاوه بر استانداردسازی اورژانس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان به عنوان بزرگترین اورژانس استاندارد تامین اجتماعی در کشور، افزایش تعداد تخت بستری در دو بیمارستان استان گلستان، نصب و راه اندازی سی تی اسکن 16 اسلایس و پیشرفته و دستگاه ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال در دو بیمارستان استان، اجرای طرح هتلینگ در دو مرکز درمان بستری استان، راه اندازی درمانگاه سرپایی در شهرستان های آزادشهر و رامیان، ساخت ساختمان درمانی در شهرستان های کلاله، بندرگز و آزادشهر را شاهد باشیم.

دکتر نصرتی همچنین به پیگیری و اخذ موافقت برای راه اندازی درمانگاه در شهرستان های آق قلا و مینودشت اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حمایت سازمان مرکزی سازمان بتوانیم در آینده ای نزدیک نوسازی قدیمی ترین مرکز درمان سرپایی استان را آغاز کنیم.

در این جلسه، نمایندگان مرکز استان گلستان ضمن تقدیر از خدمات درمانی تامین اجتماعی به ویژه در مرکز استان، به ضرورت تسریع در نوسازی پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان و نیز توسعه خدمات درمانی سازمان در مناطق محروم این شهرستان تاکید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار