​مقسمی گفت: بر اثر زلزله ۳۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۷ مورد به مراکز درمانی اعزام و ۱۷ مورد نیز در محل درمان شدند.

زلزله بامداد امروز ۳۴ مصدوم برجای گذاشت/ تنها یک مصدوم زلزله در مراکز درمانی بستری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدجواد مقسمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از بامداد امروز پس از وقوع زلزله به بزرگی 5.1 ریشتر در شهرستان رامیان تمام تیم های اورژانس در وضعیت آماده باش قرار گرفتند.

 

سرپرست مرکز امداد و فوریت های پزشکی گلستان ادامه داد: بر اثر زلزله ۳۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۷ مورد به مراکز درمانی اعزام و ۱۷ مورد نیز در محل درمان شدند.   

 

مقسمی بیان کرد: به وضعیت مصدومان سرپایی با اعزام 14 مورد اورژانس 115 و سه مورد اورژانس هلال احمر مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

وی گفت: از 17 مورد مصدومانی که به مراکز درمانی اعزام شدند هشت مورد از طریق اورژانس 115 و یک مورد نیز از طریق اورژانس هلال احمر و هفت مورد نیز با استفاده از خودروهای شخصی منتقل شدند.

 

سرپرست مرکز امداد و فوریت های پزشکی گلستان تاکید کرد: در حال حاضر بر اثر زلزله یک مصدوم به دلیل شکستگی پا در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس داریم و اکثر مصدومان پس از رسیدگی پزشکی مرخص شدند.

 

مقسمی با بیان اینکه بیشترین آسیب و مصدومیت به دلیل ترس در هنگام زلزله بود، افزود: پنج دستگاه اورژانس115 از بامداد امروز به محل اعزام شدند و آمادگی کامل برای رسیدگی به مصدومان فراهم است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار