فرمانده نیروی انتظامی گنبد از دستگیری 71 متهم تحت تعقیب و توقیف 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت های متخلف، فاقد پلاک و مزاحمان خیابانی و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز ، خبر داد.

دستگیری 71 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ محمود علی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور ناامن کردن فضا برای مجرمان در جهت پیشگیری از وقوع جرایم، دستگیری سارقان، اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب و متواری و خرده فروشان مواد افیونی در گنبدکاووس به مرحله اجراء در آمد.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش های بی وقفه ماموران 15 سارق سابقه دار که 2 سارق مرتکب سرقت های بعنف شده بودند در اجرای این طرح شناسایی و دستگیر که در تحقیقات پلیس به 49 فقره انواع سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت، سرقت از معابر عمومی و کیف قاپی، قطعات خودرو و غیره در سطح شهرستان گنبدکاووس اقرار کردند.

سرهنگ علی فر تصریح کرد: همچنین در پاکسازی 11 نقطه آلوده، 33 خرده فروش مواد افیونی و معتاد متجاهر دستگیر و یک کیلو و 440 گرم موادمخدر از پاتوق های آنان کشف شد.

وی اظهار داشت: دستگیری 71 متهم تحت تعقیب و توقیف 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت های متخلف، فاقد پلاک و مزاحمان خیابانی و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز از دیگر موفقیت های طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان با تاکید برعزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش ارمغان پلیس به شهروندان بوده و مردم می توانند با مشارکت حداکثری، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار