معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان از برخورد پلیس با متخلفان و توزیع کنندگان مواد محترقه خبر داد و گفت: درصورت مشاهده این افراد به شدت با آنها برخورد می شود.

برخورد قاطع پلیس گلستان با توزیع کنندگان مواد محترقه

به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی عارف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار توجه خانواده ها به فرزندان خود با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال شد و افزود: سال گذشته شهروندان گلستانی خیلی خوب به نکات مطرح شده از سوی پلیس توجه کردند.

وی با بیان این نکته که سال گذشته خسارت مالی و جانی در استان بسیار پایین بود، اظهار کرد: این امر نشان می دهد که مردم به این بلوغ فکری لازم رسیده اند از این رو انتظار داریم که آنها فرزندان خود را برای چهارشنبه پایان سال مدیریت کنند تا از گونه آسیب در امان باشند.

وی با بیان این نکته که امیدواریم کمترین حوادث را در پایان سال شاهد باشیم، اظهار کرد: اگر مردم اطلاعاتی از فروشندگان و یا توزیع کنندگان مواد محترقه دارند با اطلاع به پلیس می توانند عده زیادی را از هرگونه آسیب نجات دهند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطر نشان کرد: تلاشمان بر این است تا مردم روزهای پایان سال را بی دغدغه پشت سر گذشته و به استقبال سال جدید بروند.

وی از اجرای طرح پیشگیری از سرقت به عنف، مبارزه با سرقت توام با خشونت، برخورد با ارازل و اوباش، مبارزه با سارقان خودرو و موتور سیکلت و پیشگیری از سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: طرح پیشگیری از سرقت مغازه، منزل و اماکن خصوصی نیز در برنامه های نیروی انتظامی پیش بینی شده است.

سرهنگ عارف نژاد ضمن یادآوری این مطلب که به تمامی رده های انتظامی این طرح ابلاغ شده، اظهار کرد: فرماندهان انتظامی شهرستان های استان مستقیما بر اجرای این طرح نظارت می کنند.

 با اجرای عملیات پیشگیری از سرقت شاهد سیر نزولی سرقت ها در استان هستیم

این مسئول انتظامی اجرای این طرح در استان را موفق دانست و تصریح کرد: با اجرای عملیات پیشگیری از سرقت از آغاز اسفند تاکنون شاهد سیر نزولی سرقت ها در استان هستیم که این باعث افتخار است و خوشحالیم از اینکه وضعیت امنیت روز به روز افزایش می یابد.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطر نشان کرد: به مردم این آرانش خاطر را می دهیم که پلیس در خدمت آنهاست اما نیاز است برخی موارد را شهروندان رعایت کنند تا این وضعیت بهبود بیشتری یابد.

وی در توصیه به شهروندان گلستانی، گفت: در مواجه شدن با صحنه سرقت در منزل و یا سایر اموال دراختیار، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در تماسی که حاصل می شود شماره تلفن و آدرس دقیق را اعلام کنند این باعث می شود که ما بتوانیم سریعتر در کنار امدادها حضور یابیم.

سرهنگ عارف نژاد تاکید کرد: بهتر است شهروندان از بهم زدن صحنه سرقت جدا خودداری کنند و به اشیایی که در محل سرقت وجود دارد، دست نزده و از ورود افراد متفرقه به محل سرقت خودداری کنند چون پلیس با اثر برداری از صحنه جرم و با استفاده از بانک اطلاعاتی که در اختیار دارد، می تواند به راحتی سارقین حرفه ای را شناسایی و دستگیری کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان از اجرای طرح کنترل سارقین رها شده از زندانف خبر داد و گفت: سارقینی که احتمالا مرخصی رفته، دوره محکومیت آنها به پایان رسیده و یا اینکه با قید وثیقه آزاد هستند، دارای شناسنامه و پرونده نظارتی در پلیس آگاهی و تجسس های کلانتری هستند از این رو عوامل آگاهی و تجسس در سراسر استان، رفتارهای این افراد را برای مهار جرایم کنترل می کنند.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار