بازدید نمایندگان گرگان و اق قلا از روستای شاهکوه شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود با حضور در روستای شاهکوه سفلی شهرستان گرگان استان گلستان به شنیدن مشکلات مردم و پیگیری آنها از مسئولان ذی ربط پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در جمع مردم شاهکوه سفلی گفت؛ سند چشم‌انداز روستای شاهکوه سفلی را ترسیم کنید تا آیندگان به آن افتخار نمایند و آنچه سبب توفیق سند چشم انداز می شود مشارکت نخبگان مردم روستا در جهت روند توسعه آن است.

همچنین رمضانعلی سنگدوینی؛ دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس نیز در خصوص پیگیری مشکلات مردم از مسئولان ذی ربط خواست تا همت و جدیت مشکلات و مسایل پیرامون روستاهای گرگان را رسیدگی کرده تا مشکلات در حد امکان کاهش یابد.

گفتنی است که فرماندار شهرستان گرگان ضمن استقبال از طرح نمایندگان محترم مجلس در جهت ترسیم مدل پیشرفت منطقه در افق ۱۴۰۴ اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: جهت تقویت این مدل اعتبارات لازم را پیش بینی می‌نمایم و بعد از اتمام آن با حضور نمایندگان و نخبگان منطقه شاهکوه سفلی از آن رونمایی میگردد و از آن برای سایر روستاها استفاده می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار