شهردار گرگان گفت: فعالیت بازارهای هفتگی گرگان بعد از فروکش کردن کرونا و زرد شدن وضعیت، فردا ( دوشنبه ۱۹ شهریورماه) از سر گرفته می‌شود.

فعالیت بازارهای هفتگی در گرگان مجددا از فردا آغاز می‌شود/ شهرداری گرگان ۲ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگاناظهارداشت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت زرد شدن وضعیت، امکان برپایی بازارهای هفتگی وجود دارد.

وی گفت: در اواسط تیرماه امسال با شروع پیک دوم کرونا بازارهای هفتگی گرگان تعطیل شده بود که با زرد شدن وضعیت و فروکش کردن بیماری کرونا از فردا ( 19 شهریور) پس از حدود 2 ماه فعالیت بازارهای هفتگی از سر گرفته می‌شود.

شهردار گرگان افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کسبه چهارشنبه بازار گرگان و مردمی که قرار است مایحتاج خود را از این بازار تهیه کنند باید حتما ماسک بزنند و فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

وی بیان داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان نیز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن ضدعفونی مستمر اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری، الزامات طرح فاصله‌گذاری فیزیکی را فراهم کردند و جای نشستن شهروندان نیز بر روی صندلی اتوبوس‌ها مشخص شده است.

دادبود یادآور شد: شهرداری گرگان با مصوبه شورای اسلامی شهر 2 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا اختصاص داد که بخشی از آن صرف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بخشی نیز برای خریداری و تأمین اقلام بهداشتی هزینه شد.

وی گفت: بسته‌های بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و سطوح در چند نوبت بین خانواده‌های آسیب‌پذیر در محله‌های حاشیه و کمتر برخوردار شهر گرگان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار