سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بومی است و کار را برای حریفان در لیگ برتر سخت می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس: کار را برای حریفان سخت می‌کنیم/ فقط یک بازیکن غیربومی داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گنبدکاووس، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز با برگزاری هفته نخست آغاز می‌شود. شهرداری گنبدکاووس، شهرداری ورامین، شهرداری قزوین، سایپا تهران، هورسان رامسر، شهرداری ارومیه، آذرباتری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، خاتم اردکان، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهروند اراک، 15 تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند.

فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و فصل جدید این مسابقات هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد که تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته نخست، ساعت 16 امروز در سالن المپیک میزبان شهداب یزد است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: با توجه به سیاست باشگاه در این فصل به بومی گرایی روی آوردیم، البته همین که چراغ والیبال گنبد روشن مانده خبر خوبی است.

عظیم جزیده افزود: علیرضا جلوه تنها بازیکن غیربومی شهرداری گنبد است و سایر بازیکنان بومی هستند، تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند و سعی کردیم در این فصل با تلفیقی از بازیکنان بومی جوان و باتجربه در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کار سختی در این فصل خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تمرینات را از 26 تیرماه آغاز کردیم و 50 روز بسیار سخت را برای حضور در لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشتیم.

جزیده در خصوص قهرمانی شهرداری گنبدکاووس در تورنمنت چهارجانبه آمل، یادآور شد: این تورنمنت به عنوان مسابقات پیش فصل برای ما بسیار مفید بود و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، عملکرد و نظم تیم ما در تورنمنت چهارجانبه آمل این امیدواری را به وجود آورد که در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: البته رقابت‌های دوستانه فقط برای ارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌هاست اما به چشم رقابت‌هایی مهم برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و آماده سازی تیم به آن نگاه کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل شهداب یزد در هفته نخست لیگ برتر والیبال، گفت: بازی نخست برای هر تیمی سخت است و برای شکل گیری و هماهنگی تیم باید چند بازی بگذرد اما نوید یک دیدار جذاب را می‌دهم.

جزیده افزود: در حال حاضر بازیکنان ما شرایط ایده آلی دارند و تیم را از لحاظ روانی برای انجام بازی بدون تماشاگر آماده کرده‌ایم، شهداب یزد بازیکنان بزرگ و باتجربه ای دارد و باید تمرکزمان را در این دیدار حفظ کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: امید زیادی دارم تا بازی خوبی انجام دهیم و اگر عملکرد تورنمنت چهارجانبه آمل را تکرار کنیم کار برای حریف‌مان سخت خواهد شد.

جزیده در خصوص عملکرد تیمش در فصل گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم دیر بسته شد و به عقیده من با یک تیم معمولی نتایج خوبی گرفتیم که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌ها ناتمام ماند.

وی یادآور شد: ما تیم نخست جدول را شکست داده بودیم و در رتبه هفتم جدول بودیم که لیگ ناتمام ماند و اگر رقابت‌ها ادامه داشت شاید می‌توانستیم بین پنج تیم نخست قرار بگیریم اما باز هم از اعتبار والیبال گنبد دفاع کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص برگزاری لیگ برتر والیبال با 15 تیم گفت: به عقیده من 15 تیم برای لیگ برتر والیبال ایران زیاد است و اگر رقابت‌ها با حضور 10 تیم برگزار می‌شد کیفیت بهتری داشت.

جزیده اضافه کرد: باید از کشورهای صاحب والیبال الگوبرداری کنیم و لیگ برتر با شرایطی برگزار شود که کیفیت مسابقات ارتقا یابد اما هنوز نتوانستیم ساختار مناسبی برای این رقابت‌ها تعریف کنیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که در پنج هفته ابتدایی دیدارهای سختی پیش رو داریم و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

لازم به ذکر است؛ رحمان رئوفی، عیسی ارمشی، عبدالله آذر و حاجی محمد گوگجلی، دستیاران عظیم جزیده در کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس هستند و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور فعالیت خواهد کرد، دردی محمد کمی به عنوان بدنساز، ایوب سپاهی به عنوان ماساژور، موسی سراوانی به عنوان تدارکات و جلیل جعفربای به عنوان سرپرست، دیگر اعضای کادر این تیم هستند.

حمید چوگان، فاروق گوگجلی، آرش بدراقی و ایمان قلیچ راد در پست پاسور، بنیامین ایگدری، رضا نجف پور و یونس قلیچ نیازی در پست قطر پاسور، ادریس دانشفر، کمال قریشی، احسان دانش دوست، مختار بوش، محمد رضا مخمی و مبین علاقی در پست دریافت کننده، موسی سخاوی و آرمان صالحی در پست لیبرو و متین تکاور، رمضان صحبتی، احسان سعیدی و علیرضا جلوه در پست دفاع وسط، بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید لیگ برتر والیبال هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار