جشن نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر کشور و راهیابی به رقابت های غرب آسیا با حضور پرشور مردم و مسوولان در محوطه پارک شهر گرگان برگزار شد.

جشن نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا سرپرست استانداری گلستان در این مراسم گفت: بدشانسی مانع قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شد اما عنوان نایب قهرمانی کشور هم مقام ارزشمند و قابل تحسینی است.
میرمحمد غراوی اظهار داشت: امیدواریم باخت های این تیم، پل پیروزی در عرصه های مهم و مسیری تازه برای دست یابی به موفقیت های بیشتر باشد.
سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی بهتر تلاش می کنیم روند حمایت از تیم دیگر ادامه داشته باشد و حامیان مالی بتوانند بسکتبال گرگان را برای حضوری قوی تر در رقابت های غرب آسیا پشتیبانی کنند.
شهردار گرگان هم در این مراسم از موافقت اعضای شورای شهر و پیش بینی بودجه 25 میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: این بودجه تفاوتی با اعتبار فصل قبل ندارد و بدون شک با نرخ تورم فعلی فقط می تواند تامین کننده بخشی از هزینه های تیم است.
وی بیان کرد: با توجه به کسب عنوان نائب قهرمانی و راهیابی به رقابت های غرب آسیا، حامیان مالی زیادی به کمک این تیم آمده و می توان به کاهش این فاصله اعتباری امیدوار بود.
شهردار گرگان گفت: در ابتدای فصل قبل وعده دادیم در صورت کسب عنوان و رضایت از عملکرد تیم، حمایت از تیم ادامه داشته باشد و حالا که کادر فنی، مجموعه تیم و بازیکنان به قول خود عمل کرده اند، ما نیز به تعهدات خود برای فصل جدید پایبند می مانیم.
وی بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم گرگان تاکید کرد و گفت: حمایت همه جانبه از تیم بسکتبال شهرداری گرگان باعث شور اجتماعی، تقویت بنیه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی می شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: با بودجه فصل گذشته تیم باور حضور شهرداری در فینال دشوار بود اما تعصب و غیرت بازیکنان در کنار حمایت های تماشاگران با همراهی مسئولان شهری و استانی سبب درخشش تیم و کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی اظهار داشت: بازیکنان تلاش زیادی کردند تا قهرمانی را به مردم هدیه دهند اما با وجود تلاش مضاعف از پس تیم قدرتمند نفت آبادان بر نیامدند.
وی افزود: اگر می خواهیم سال بعد عنوان نائب قهرمانی را ارتقا داده و بر بام بسکتبال ایران قرار بگیریم باید حمایت های مادی و معنوی از این تیم بیشتر از قبل افزایش یابد.
کلاسنگیانی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان شهری و مجموعه مدیریت گلستان، بودجه تیم را برای فصل آینده افزایش دهند.
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: مردم ایران و گلستان برخلاف تصوراتم ، بسیار مهربان و خونگرم هستم و در زمان بازگشت به کشورم، پیام مهربانی و برادری این مردم را منتقل خواهم کرد.
پری پتی افزود: در گرگان مردم به معنای واقعی من را دوست دارند و آنها کمک کردند تا کلمات زیبایی همچون 'ببخشید' که کارکردی برای جبران اشتباهات دارد، یاد بگیرم و الان می گویم ببخشید که نتوانستیم جام قهرمانی را از آبادان به گرگان بیاوریم.
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گفت که در گرگان احساس راحتی و آرامش دارد و بدون شک سال آینده در گرگان بازی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار