«عبدالجلال ایری« با کسب رأی حائز اکثریت آرا شد و به عنوان نماینده منتخب مردم غرب گلستان معرفی می شود.

هفتمین نماینده گلستان راهی مجلس شد/«عبدالجلال ایری» برنده انتخابات غرب گلستان +آراء تفکیکی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه، با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با هشت استان دیگر در غرب گلستان آغاز شد و مدت رای گیری تا ساعت 18 اعلام شده بود که از طرف استاندار گلستان یک ساعت یعنی تا ساعت 19 تمدید شد.

بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری شمارش آراء آغاز شد و پس از پایان شمارش و اعلام رسمی ستاد انتخابات استان جلال ایری با کسب  رأی حائز اکثریت آرا شد و به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های ترکمن، گمیشان، کردکوی و بندرگز معرفی می شود.

با اعلام رسمی سخنگوی وزارت کشور؛ «عبدالجلال ایرای» توانست 31 هزار و ۲۲۵رای را در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز و بندرترکمن و گمیشان به خود اختصاص دهد.

میزان آراء هر کاندیدا در هر شهرستان به شرح زیر اعلام شده است: در بندرگز رجب محمد آبادی  ۱۶۵۴ و عبدالجلال ایری ۱۴۵۹ رای ، در کردکوی رجب محمد آبادی  ۱۵۶۶ و عبدالجلال ایری   ۲۶۳۴، در گمیشان رجب محمد آبادی  ۱۱۵۱۴ و عبدالجلال ایری  ۱۱۹۴۲  رای و در بندر ترکمن رجب محمد آبادی ۱۱۷۳۷ و عبدالجلال ایری ۱۵۲۱۳ رای.

 ایری نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان  و سابقه ریاست سازمان نظام مهندسی استان را داراست.

بعد از انتخاب رحمت الله نوروزی ، غلامرضا منتظری و رضا آریان پور ، ایری چهارمین نماینده ایست که با حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان به مجلس یازدهم راه یافته است.

در این دوره از انتخابات بیش از 58 هزار  و 930برگ تعرفه در انتخابات مصرف شد و 51 درصد بانوان و 49 درصد آقایان در این انتخابات در غرب گلستان مشارکت داشتند.

پیش از این تکلیف 6 نماینده دیگر گلستان در انتخابات اسفند 98مشخص شده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار