محمدمهدی ایرجی:

اگر امروز می گوییم آقای جلالی اصلح هستند، برای این است که ملاک هایی در ایشان دیده ایم. بنده از هر آن چیزی که به نفع مردم و نظام باشد، از هر جریان سیاسیی که هست، حمایت می کنم. ما می خواهیم نمایندگانی به مجلس بروند که با همه دولت ها همراه باشند.

چرا باید اجازه دهیم که بگویند "گرگان را تهرانیزه" می کنیم/ چرا خود را بازیچه افرادی قرار می دهیم که به هر وسیله ای برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی متوسل می شوند؟

به گزارش گلستان24، محمدمهدی ایرجی، فعال سیاسی غرب استان، موسس مجمع وفاق و توسعه غرب استان گلستان و دبیر جبهه ایستادگی در استان، در مجلسی که برای حمایت از رحمت اله جلالی تشکیل شده بود، سه عامل مهم رهبری، مردم و اعتقادات و ارزش های مردم را باعث پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: چرا امروز این اعتقادات را بازیچه بازی های سیاسی می کنیم و اجازه می دهیم برخی با پرچم سیاست اعتقادات مان را زیر بگیرند.

وی ادامه داد: چرا باید برخی اجازه داشته باشند که بگویند ما می خواهیم گرگان را تهرانیزه کنیم؟ مگر مردم شعور ندارند؟ چرا خود را بازیچه افرادی قرار می دهیم که به هر وسیله ای برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی متوسل می شوند؟

 

محمدمهدی ایرجی جلالی7

 

فعال سیاسی غرب استان با اشاره به این که از اول انقلاب تا کنون سعی کردم مواضعم ارزشی باشد، گفت: ضمن احترام به جریان های مطرح سیاسی، هرگز با افراط گری موافق نبوده ام. جلوی هر کس که بخواهد ارزش های انقلاب را نادیده بگیرد می ایستیم، زیرا به آسانی این انقلاب را به دست نیاورده ایم. من اصلاح طلب نیستم. من اصولگرای اصلاح طلب هستم که امروز شعار رهبری است.

موسس مجمع وفاق و توسعه غرب استان افزود: همه کسانی که امروز در عرصه انتخابات هستند، برای ما قابل احترامند، اما هر گلی یک بویی دارد. اگر امروز می گوییم آقای جلالی اصلح هستند، برای این است که ملاک هایی در ایشان دیده ایم. بنده از هر آن چیزی که به نفع مردم و نظام باشد، از هر جریان سیاسیی که هست، حمایت می کنم. ما می خواهیم نمایندگانی به مجلس بروند که با همه دولت ها همراه باشند. وقتی موفق خواهیم بود که با هر نگرش سیاسی که داریم، برای منافع منطقه یکپارچه باشیم.

 

محمدمهدی ایرجی جلالی

 

ایرجی در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناختی که به آقای جلالی دارم، می توانم بگویم ویژگی هایی که در این کاندیدا وجود دارد، در خیلی از رقبای ایشان وجود ندارد. توانمندی، تدبیر، پشتوانه های اجرایی، نیروی ارزشی بودن، پاکدست بودن و شناخت دقیق از منطقه، ملاک های موجهی برای انتخاب نماینده اصلح است. مجلس دهم باید همه تلاش خود را در جهت بهبود اقتصاد و سیاست بین المللی انجام دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار