اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تسلیم اظهارنامه مالیاتی را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی گلستان، علی اصغر هزارجریبی در برنامه رادیو گلستان، اظهارکرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 98 خود را به صورت الکترونیکی و اینترنتی به سازمان امور مالیاتی تسلیم کنند.
وی توضیح داد: اشخاص حقوقی و مالکان املاک اجاری مطابق قانون باید تا 31 تیرماه اظهارنامه مالیاتی خود تحویل می دادند اما امسال با توجه به شرایط خاص کرونا این زمان تا 31 شهریورماه تمدید شد.
هزارجریبی ادامه داد: لذا این افراد تا پایان شهریور فرصت دارند اظهارنامه خود به سایت امور مالیاتی کشور به نشانی tax.gov.ir مراجعه و اظهارنامه خود را تسلیم کند و پرداخت مالیات هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.
وی خطاب به مودیان گفت: با توجه به تراکم بالای ارائه اظهارنامه مالیاتی در روزهای پایانی، مودیان هر چه سریعتر نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال 98 خود اقدام و این امر را به آخرین ساعات مهلت قانونی موکول نکنند.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان با تأکید بر این که مودیان اطلاعات مالی خود را صحیح وارد کنند، بیان کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری در صورت ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، از معافیت پایه مالیاتی و سایر تسهیلات و مشوق های مالیاتی بهره مند خواهند شد و در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، مشمول جرایم غیرقابل بخشش خواهند شد.
و ی گفت: سامانه ارتباط مردمی 1526 آماده پاسخگویی به سئوالات، پیشنهادات و انتقادات مودیان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار