روحانی اهل سنت گلستان:

امام جمعه اهل سنت "نگین شهر" از توابع شهرستان آزادشهر با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این حرکت‌های سخیف و نابخردانه مانع گسترش روز افزون اسلام‌خواهی انسان‌های آزاده و حقیقت طلب در سراسر جهان نیست.

اهانت به پیامبر(ص) مانع گسترش اسلام‌خواهی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند ابوبکر خوجملی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام سخیف نه تنها تاثیری بر روند رو به رشد اسلام خواهی در جهان ندارد بلکه نتیجه معکوس داشته و وحدت و انسجام امت اسلام را علیه دشمنان مستحکم‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: رشد روز افزون اسلام خواهی در جهان سبب طراحی توطئه‌های مختلف و اقدامات تروریستی و ضد فرهنگی دشمنان برای تخریب چهره این دین آسمانی شده اما نورانیت اسلام همچنان انسان‌های آزاده و حقیقت‌طلب را به سوی خود جلب می کند.

این روحانی اهل سنت گلستان با محکوم کردن این اقدام نشریه فرانسوی، از علما و روحانیون جهان اسلام و حاکمان بلاد اسلامی و نیز انسان‌های آزاده سراسر جهان خواست نسبت به این توهین، عکس العمل نشان دهند.

نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی نیز در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان "من شارلی هستم" اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) نمود که با واکنش‌ مسلمانان روبرو شد.

این نشریه یازدهم شهریور ماه امسال نیز بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز خود کرد.

رهبر معظم انقلاب چند روز قبل این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

اقدام نشریه شارلی ابدو با محکومیت مقامات سیاسی و مذهبی کشور و برخی دیگر از مردم کشورهای اسلامی هم مواجه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار