مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به اقدام بی شرمانه نشریه «شارلی ابدو» گفت: همه ادیان و گروه های آزادی خواه جهان باید علیه اقدام موهن این نشریه فرانسوی موضع بگیرند.

​تمامی ادیان و آزادی خواهان جهان اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» ضمن محکومیت توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: متأسفانه این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) اهانت کرد حال آنکه در دنیا نسبت به برخی از مسائل نباید حرمت شکنی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه نمی شود هر کسی با تابلوی آزادی بیان دست به هر اقدامی بزند، ادامه داد: اینکه رئیس جمهور فرانسه ادعا کرده که در کشورش آزادی بیان وجود دارد سخن بسیار زشت و نسجیده ای مطرح کرده است.

 

وی تصریح کرد: در جوامع بشری آزادی تعریف و چارچوب دارد، اینکه بخواهند با توجیه آزادی بیان دین مردم کشوری را به سُخره بگیرند و پیروان پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را عصبانی کنند اقدام نادرستی است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تأکید کرد: همه ما موظف هستیم به اعتقادات مردم احترام بگذاریم، بیش از یک میلیارد نفر از جمعیت جهان به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اعتقاد دارند و سخنان و راه و رسم ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) برای مسلمانان مقدس است و هیچ کسی نباید این حق را به خود بدهد که به شخصیت مورد احترام همه مسلمانان توهین و بی احترامی کند.

 

وی افزود: به طور قطع در واکنش به اقدام بی شرمانه این نشریه فرانسوی علاوه بر مسلمانان، سایر ادیان نیز باید موضع بگیرند و اقدام موهن آن را در برابر شخصیت عظیم و مورد احترام همه مسلمانان محکوم کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: امروز همه دولت ها، مجامع بین المللی و ادیان و تمامی احزاب و گروه ها و سمن های مردمی در ایران و دنیا باید اقدام موهن این نشریه فرانسوی را محکوم کنند و به دنیا تفهیم شود که نباید به مقدسات مسلمانان و سایر ادیان بی احترامی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: امروز همه ادیان و گروه های آزادی خواه جهان باید علیه این نشریه فرانسوی موضع بگیرند و سخن رئیس جمهور فرانسه که ادعا کرده اقدام این نشریه فرانسوی در راستای آزادی بیان بوده کاملاً غیرمنطقی، مردود و عوام فریبانه ای است.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ این نشریه فرانسوی پاسخ کوبنده ای از مسلمانان و آزادی خواهان جهان دریافت کند و از همه مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار