در راستای طرح آجر به آجر؛

در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، سه تفاهم نامه احداث مدارس خیّرساز در شرق گلستان به امضاء رسید

خیران 3 مدرسه در شرق گلستان می سازند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، سه تفاهم نامه احداث مدارس خیّرساز در شرق گلستان به امضاء مدیرکل نوسازی مدارس گلستان رسید.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این خصوص اظهار کرد: احداث دو مدرسه چهار کلاسه در روستای قودانه سفلی و روستای کسر پیشکمر در شهرستان کلاله که هر پروژه با زیربنای ۵۴۰ مترمربع فضای آموزشی و برآورد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می شود.

وی افزود: از اعتبار پیش بینی شده در این دو پروژه ۳۰ درصد با مشارکت خیّران مدرسه ساز به نام حاج رجب روحی و یک شرکت تجاری و الباقی از محل اعتبارات نوسازی مدارس هزینه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان ادامه داد: همچنین مرکز اختلالات یادگیری شهر گالیکش هم با برآورد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان با مشارکت ۵۰۰ میلیون تومانی یک شرکت دارویی بزودی احداث می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون تفاهم نامه احداث و تکمیل مدرسه با مشارکت ۳۶ میلیارد تومانی ۴۰ خیر مدرسه امضاء شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار