به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، گسترش همکاری‌های آموزشی و مهارتی و در راستای تعامل بیشتر، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه فرهنگیان گلستان به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان و دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمدرضا مازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان به منظور تعامل و همکاری دو سویه بین کانون و دانشگاه در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی با هدف هم‌افزایی در کسب مهارتهای لازم در دانشجو معلمان و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و ظرفیت‌های مشترک تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

مدیرکل کانون گلستان در حاشیه مقدمات امضای تفاهم‌نامه با اشاره به این که مشارکت دستگاه‌ها و استفاده مناسب از ظرفیت‌ها بهترین ابزار مدیریتی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به جامعه هدف است افزود: انشالله به یاری خداوند متعال و باهمت کارشناسان و مربیان متخصص و متعهد این دو مجموعه شاهد رویدادهای فرهنگی مطلوب و اثربخش باشیم.

وی با اشاره به شعار « آینده ساختنی است» کانون پرورش فکری گفت: انعقاد این تفاهم نامه یکی از کارهایی است که می‌‎توان جهت تحقق این شعار گام برداشت و دانشجو معلمان نیز می‌توانند با یادگیری روش‌های آموزشی نوین مبتنی بر خلاقیت که در کانون انجام می‌شود، در ساختن آینده‌ای درخشان برای کودکان و نوجوانان قدم بردارند.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان با اشاره به آموزش‌هایی که یک معلم طی می‌کند اظهار داشت: تفاهم‌های بین‌دستگاهی باعث می‌شود ماموریت‌های سازمانی بهتر انجام شود و امیدوارم با شناختی که از ساختارهای کانون به وجود آمده است بتوانیم فصل جدیدی را در زمینه تربیت و آموزش جامعه رقم بزنیم.

مازندرانی با بیان اینکه با امضای این تفاهم‌نامه معلمان می‌توانند روشهای آموزشی خلاقانه‌تری ارائه دهند افزود: دانشجو معلمان این دانشگاه با آشنایی روشهای کانونی، نماینده کانون در شهرستان‌ها و مدارس خواهند بود.

گفتنی است در این تفاهم‌نامه که در ۷ ماده تنظیم شده است، بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگی، هنری و ادبی برای دانشجو معلمان، فراهم سازی زمینه حضور دانشجو معلمان در جشنواره ها، کارگاه ها، انجمن ها،فراخوان ها، نمایشگاه، مهرواره ها و ... در سطح استانی و ملی، مشارکت دانشگاه در برنامه های کانون، طراحی و اجرای مسابقات، همایش ها و جشنواره های مشترک و ... اشاره شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار