رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان :

امیراحمد دهقانی گفت : با توجه به درخواست های مردمی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان تا 27 شهریور ماه تمدید شد .

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در گلستان تا 27 شهریور تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار داشت : با توجه به درخواست های مردمی برای تمدید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام ها تا 27 شهریور تمدید شد.

دهقانی افزود : برخی از رشته های دانشگاه علمی کبارزدی مهارتی و کاربردی بوده و مورد نیاز جامعه هستند و خوب است که دانشجویان وارد چنین رشته هایی شوند .

وی تاکید کرد : برخلاف دیگر دانشگاه ها و موسسات عالی آموزشی بیش از 60 درصد واحدهای آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی به صورت عملی برگزار می شود و دروسی مثل کاربینی و کارورزی در این دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که دانشجو براساس آن یک مهارت را فرا می گیرد ،

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه بیش از 600 مدرس نظری در سطح استان با مجموعه دانشگاه علمی کاربردی همکاری می کنند، بیان کرد: 49 مدرس خبره با تایید هیئت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان فعالیت می کنند و برای اساتید خبره به منظور ارتقاء سطح آموزشی دوره های تربیت مدرسی در نظر گرفته می شود.

دهقانی اضافه کرد : بیش از 82 درصد از مراکز علمی کاربردی در استان گلستان در سطح دو و 18 درصد در سطح سه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه 107 رشته در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان وجود دارد، ابراز داشت: از این میزان 64 رشته کاردانی و  43 رشته کارشناسی در نظر گرفته شده است.

دهقانی یادآور شد: 22 کد رشته محل جدید در امسال برای دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در نظر گرفته شده است و در 12 مرکز دانشگاه علمی کاربردی ظرفیت جذب پنج هزار دانشجو وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار