مدیر کل بازرسی و شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه گفت: با توجه به جنایت‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان برای ریشه‌کن کردن جمهوری اسلامی ایران شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور نقش بسزایی داشتند.

شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور نقش بسزایی داشتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از آزادشهر، حجت‌الاسلام محمد شفیعی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید «مدافع حرم احمد غلامی» در روستای «خوش‌ییلاق» اظهار کرد: امروز امنیت و آرامش همه مردم ایران مدیون خون شهدا است و آنها در کشور و از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه استکبار جهانی همواره درصدد ضربه زدن و ریشه‌کن کردن ایران اسلامی است.
مدیر کل بازرسی و شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور اسلامی ما در آرامش و امنیت کامل نسبت به کشورهای خاورمیانه و همسایه قرار دارد به برکت رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای عزیز به ویژه شهدای مدافع حرم است.
وی بیان داشت: همه ما مسوولان وظیفه داریم ضمن احترام به خانواده‌های همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده مسیر آنها بود و همواره در زندگی یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.
شفیعی گفت: خانواده‌های شهدا ستون و محکم‌کننده نظام جمهوری دسلامی هستند زیرا اگر اینها مشوق فرزندان خود نبوده و بعد از شهادت فرزندانشان صبور نبودند ما اکنون با امنیت و آرامش زندگی نمی‌کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار