معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: شهید سپهبد سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود.

شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت
به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در شبستان امامزاده عبدالله (ع)گرگان برگزار شد، گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی و سایر همرزمانش نشان داد ملت ایران کسانی را که برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کنند تکریم خواهند کرد.

او با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی سرباز انقلاب و رهبری بود، گفت: ایشان خود را فقط سرباز ولایت می‌دانست و هیچگاه دستش از دست ولایت جدا نشد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: شهید سلیمانی ۴ دهه عمر بابرکت خود را صرف مبارزه با استکبار و تقویت جبهه مقاومت کرد و هیچگاه در این مسیر احساس خستگی نکرد و پشت میزنشین نبود.

او افزود: شهید سلیمانی همواره نظر، حرف، عمل و رفتار خود را با رهبر معظم انقلاب تنظیم می‌کرد و حرفی متفاوت با دستور، اراده و هدایت رهبر انقلاب از او شنیده نشد.

صادقی با اشاره به اخلاص و خضوع شهید سلیمانی گفت: با اینکه ایشان بزرگترین فرمانده جبهه مقاومت بود، اما هیچ وقت پیروزی‌هایی که به دست می‌آمد را منحصر به شخص خودش نکرد.

او با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی استکبار جهانی را به زانو درآورده بود، تاکید کرد: داعش یکی از توطئه‌های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بود که سردار سلیمانی آنان را شکست داد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: برنامه و آرزوی رژیم غاصب صهیونیستی حکومت از نیل تا فرات بود، اما سردار سلیمانی در مقابل نقشه‌هایشان ایستاد تا جایی که امروز این رژیم کودک‌کش دور خود دیوار کشیده است.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار