استاندار گلستان طی مراسمی از اقدام پسندیده مامور فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد.

تقدیر استاندار گلستان از اقدام پسندیده پلیس

به گزارش گلستان ۲۴؛ "هادی حق شناس" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مسئولیت اجتماعی، مقوله بسیار مهم و عمیقی است که باید همه شهروندان نسبت به رعایت آن کوشا باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر هر فردی نسبت به انجام وظایف شهروندی خود آگاه بوده و به آن عمل کند، جامعه به محیطی زیبا، امن و با نشاط تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای تامین استان با اشاره به اقدام پسندیده یکی از کارکنان انتظامی گلستان در نظافت محل ماموریتش، اظهار داشت: پلیس جامعه محور و اخلاق مدار نشان داده که علاوه بر ماموریت ذاتی خود نسبت به انجام سایر مسئولیت های اجتماعی نیز کوشا است.

حق شناس، تامین نظم و امنیت را شغلی مقدس و مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی طی سال های اخیر در مسیر فرهنگ سازی و اقدامات اجتماعی، کارهای بسیار خوبی انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار گلستان در پایان با اهدای لوحی از اقدام مامور انتظامی گلستان تقدیر و برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامتی کرد.

گفتنی است ستواندوم "حسن قلیچ لی"، از کارکنان معاونت فاوا فرماندهی انتظامی گلستان مشغول انجام وظیفه در ماموریت طرح انتظامی ترافیکی مدارس در گرگان بوده که راننده یک دستگاه خودروی عبوری مقدار زیادی خرده های کاغذ به بیرون پرتاب می کند که مامور وظیفه شناس پلیس با دیدن این صحنه به سمت آن محل رفته و تمامی کاغذها را جمع آوری و به سطل زباله انتقال می دهد.

در این حین یکی از شهروندان که مشغول تماشای این صحنه بوده از اقدام تحسین برانگیز ستواندوم
"قلیچ لی" فیلمبرداری کرده و آن را در فضای مجازی انتشار می دهد که بازخورد فراوانی در حمایت از پلیس توسط شهروندان و مسئولان استانی صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار