در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک حوزه ابتدایی و متوسطه مطرح شد:آموزش های مجازی و غیرحضوری در فضای شاد، از اولویت های اصلی سال تحصیلی جدید است

آموزش های مجازی و غیرحضوری در فضای شاد، از اولویت های اصلی سال تحصیلی جدید است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، پیش از ظهر یکشنبه 30 شهریور 99جلسه مشترک ویدئو کنفرانس حوزه ابتدایی و متوسطه استان با معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه شهرستان ها، با موضوع اولویت های سال تحصیلی جدید با توجه به ایام پیش رو برگزار شد.

در این جلسه سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان گفت: اولویت اول در سال تحصیلی جدید برای همه ی ما سلامت جسمی و روانی دانش آموزان است. عقیلی بر افزایش پوشش تحصیلی در پیش دبستانی و پایه اول تأکید کرد و گفت : از ارکان اصلی تحقق عدالت آموزشی موضوع پوشش تحصیلی گسترده است.

وی بر اهتمام و پی گیری مدارس بر راه اندازی شبکه شاد، افزایش کیفیت تدریس و نظارت مستمر بر آن، همچنین بهره گیری از سایت رشد و  مراکز صدای آموزش تأکید کرد.

ابراهیم حاجیلری، معاون آموزش متوسطه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه ی عوامل اجرایی گفت: آموزش های مجازی و غیر حضوری در فضای شاد باید اولویت مهم همکاران آموزشی قرار گیرد و هیچ دانش آموزی نباید از آموزش محروم شود. وی از مدرسه تلویزیونی و درس نامه به عنوان محتوای آموزشی در کنار شبکه شاد و آموزش های حضوری یاد کرد که می تواند خلأ به وجود امده را در کوتاه ترین زمان ترمیم نماید. حاجیلری از کلیه معلمان خواست که محتوای الکترونیکی را در ارتباط با تدریس درس مورد نظر مورد توجه قرار دهند. و در آخر پی گیری اطلس دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزش مورد تأکید قرار گرفت.

در ادامه معاونین شهرستان ها در مورد  برنامه ها و چالش های شهرستان خود، صحبت کردند.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار