چراغعلی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

​هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» در حاشیه نمایشگاه اقتدار چهل به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از رسالت های مهم دولت و تمامی دستگاه های اجرایی در ادوار مختلف ثبت و انتقال خاطرات و رویدادهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان بوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: در حال حاضر که چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی می گذرد فرصت مناسبی است تا فداکاری ها، ایثارگری ها و رشادت های مردان و زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

 

وی بیان کرد: نسل امروز دوران دفاع مقدس را ندیده است و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال گوشه ای از ارزش های آن دوران پرافتخار به نسل جوان است.

 

چراغعلی یادآور شد: امیدوارم نسل جوان از نمایشگاه 40 سال اقتدار بازدید کنند و با بخشی از فداکاری ها و گذشت رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ابراز داشت: فداکاری، ایثار و گذشت در بین جوانان دوران دفاع مقدس شاخص بود و شاید در نزد آنها جان کم ارزش ترین دارایی برای دفاع از وطن، تمامیت ارضی و فرامین ولایت بود و برای گذشتن از جان خود در دفاع از وطن و انقلاب اسلامی از یکدیگر سبقت می گرفتند.

 

چراغعلی گفت: خوشبختانه روحیه ایثار و فداکاری در نسل امروز نیز وجود دارد و باید تقویت شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار