به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان «مدافعان عاشورا در عصر دفاع مقدس» در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه «مدافعان عاشورا در عصر دفاع مقدس» در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس سازمان قضایی استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و استقامت فرزندان غیور ملت ایران است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی افزود: فاصله گرفتن از روحیه ایثار و شهادت و دوری از خطوط فکری و اعتقادی شهدا برای جامعه بسیار خطرناک باشد.

وی با بیان اینکه از دفاع مقدس باید به عنوان دفاع ماندگار یاد کنیم، گفت: یاد و خاطره آن سنگرها، زمزمه ها، دعاها و رزمندگان کم سن و با ادب جنگ که با اعتقاد و عقیده راسخ از بزرگان زمان خود پیشی گرفتند نباید فراموش شود.

این مقام قضایی اظهار داشت: امروز منش شهدای دفاع مقدس که راه صد ساله را یک شب پیمودند به ما می گوید ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

وی افزود: چهل سال پس از جنگ تحمیلی جوانان این مرز و بوم با تاسی از راه شهدا و با تکیه بر ایمان و بهره گیری از تکنولوژی بومی دشمن را به زانو در آورده اند.

به عقیده زارعی تا زمانی که انقلاب، امام، رهبری و شهدا هستند دشمن برای انقلاب نقشه خواهد کشید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی در انتقام خون این شهید والامقام با حمله به ‌پایگاه عین الاسد هیمنه امریکا را در هم شکست و نشان داد هیچ ترسی از استکبار جهانی به دل راه نخواهد داد.

رئیس سازمان قضایی استان گفت: قطعا در ادامه این مسیر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی انتقام خون شهید سلیمانی را به صورت کامل خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: با چنین تفکر و قدرتی نباید نگران تحریم ها و اعمال مکانیزم ماشه از سوی امریکا باشیم و با دست رد زدن به سینه استکبار جهانی برای هرگونه توافق و سازشی از ضرر بیشتر توافقاتی مانند برجام جلوگیری کنیم.

زارعی تصریح کرد: استکبار جهانی با پذیرش قرارداد ننگین صلح با اسرائیل توسط کشورهای عربی منطقه در ظاهر به موفقیت هایی دست یافته اما قطعا پیروزی نهایی از آن جمهوری اسلامی و محور مقاومت خواهد بود.

به اعتقاد زارعی چنین قراردادی برای فریب مردم آمریکا و جلوگیری از شکست انتخابات ریاست جمهوری ترامپ بوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

این مقام قضایی تاکید کرد: دیروز با مقاومت در مقابل دشمن متجاوز حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندایدم و امروز استمرار این پیروزی رسیدگی به معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: مبارزه جدی با فساد و رعایت عدالت در رسیدگی به پرونده ها از شاخصه های مهم اعتماد عمومی به انقلاب اسلامی و قوه قضائیه است.

در این نمایشگاه وقایع و عکس های عملیات بزرگ بیت المقدس، طریق القدس، بدر، والفجر مقدماتی، خیبر، والفجر 8، کربلای 5 و ثامن الائمه به صورت بنر در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شد.

جملات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس، وصیت نامه و تمثال مبارک شهدا از دیگر موارد به نمایش گداشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در محوطه سازمان گلستان دائر می باشد.

WhatsApp Image 2020-09-22 at 11.32.41 (1)

WhatsApp Image 2020-09-22 at 11.32.41

WhatsApp Image 2020-09-22 at 11.32.42

ارسال نظر

آخرین اخبار