فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: وجود شهدای اهل سنت و شیعه از اقوام و طوایف مختلف و جان نثاری و رشادت تاریخی آنها در نبرد هشت ساله دفاع مقدس ثابت کرد که شهدا محور واقعی وحدت در امت اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نینوا: شهدا محور وحدت امت اسلام هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی شامگاه دوشنبه در یادواره یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان گرگان اظهار داشت: شهدا نماد قدرت بازدارندگی ایران هستند و اگر امروز دشمن جرات حماقت و حمله نظامی را ندارد و اگر با امنیت کامل در مسیر اربعین و حرم مطهر اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گام بر می داریم به خاطر جان فشانی های رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد:‌ خدمت بی منت به محرومین یکی از رویکرد های اصلی شهدا محسوب می شد که باید به عنوان یک اصل بنیادین در دستور کار مدیران و مسئولین قرار بگیرد.

فرماندار گرگان نیز در این مراسم اظهار داشت: شناخت و معرفی آموزه های شهادت برای غلبه بر شبهه افکنی دشمنان در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد.

محمد حمیدی گفت :‌ واگویی اهداف شهدا موجب ترسیم مسیر درست زندگی برای جوانان امروز جامعه میشود اما متاسفانه مشکلات فرهنگی ناشی از فعالیت گسترده و با برنامه دشمنان سبب شده تا برخی جوانان در شناخت مسیر انقلاب دچار اشتباه شوند.

فرماندار گرگان تاکید کرد: برای غلبه بر القائات غلط و خرافی شبکه های ماهواره ای و بستر اینترنت مسیری جز تکیه بر درس آموزی از شهدا و اهداف انقلاب نداریم.

شامگاه دوشنبه و همزمان با شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یادواره بزرگداشت یک هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن شهر گرگان با حضور آحاد ملت شهید پرور و مسئولین در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار