همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای با هدف معرفی جدیدترین پژوهش‌ها در حوزه مدیریت، حسابداری، اقتصاد، مهندسی صنایع و ریاضی امروز چهارشنبه به میزبانی دانشکده علوم انسانی آزادشهر به صورت مجازی آغاز به‌کار کرد.

همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در آزادشهر آغاز به‌کار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عضو هیات علمی دانشکده علوم انسانی آزادشهر و دبیر علمی این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۶۲ مقاله از صاحب‌ نظران و اساتید حوزه مدیریت کشور به دبیرخانه این همایش ملی ارسال شد که در پایان و با بررسی کمیته داوری ۳۰۵ مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات این همایش برگزیده شد.

عبدالغنی رستگار اظهار داشت: این همایش مجازی ظهر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

وی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات سازمانی، تحقیقات نوین در حوزه پولی و مالی، دستاوردهای علمی اخیر در صنعت بیمه و پژوهش‌های جدید مدیریت در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کنار بررسی چالش‌های رشته مدیریت در حوزه مطالعات میان رشته‌ای، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران این رشته را از مهمترین محورهای این همایش اعلام کرد.

رستگار گفت که شرکت کنندگان برای حضور مجازی در این همایش می توانند از این لینک (http://elc.gonbad.ac.ir/manage۱۳۹۹) استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار