فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در دوران دفاع مقدس جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها بسیار وجود داشت و می‌توان ادعا کرد آنچه در سیل سال گذشته انجام شد برگرفته از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه استان گلستان: اقدامات سپاه در سیل سال گذشته برگرفته از مجاهدت‌های دفاع مقدس بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از آق قلا، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز 70 پروژه عمرانی و تحویل 48 واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل فروردین سال گذشته به محرومان این شهرستان اظهار داشت: در سیل سال گذشته مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های زیادی از سوی گروه‌های مردمی و بسیجی شاهد بودیم که صحنه‌های بسیار زیبایی خلق کرد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس نیز  این گونه جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها بسیار وجود داشت و می‌توان ادعا کرد آن چه در سیل سال گذشته انجام شد برگرفته از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: سیل سال گذشته در کنار همه خرابی‌ها و خسارت‌هایی که در پی داشت اما همدلی و وحدت بین مردم را به خوبی به نمایش گذاشت و تقویت کرد.

وی بیان داشت: در دفاع مقدس ما به همه دنیا ثابت کردیم که با دستان خالی اما با توکل به خداوند و حفظ وحدت و انسجام ملی بر دشمن پیروز شدیم. ما در ابتدای جنگ حتی از ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی و معمولی‌ترین آنها محروم بودیم و هیچ کشوری آن را در اختیار ما قرار نمی‌داد اما امروز به پیشرفته‌ترین موشک‌ها و سلاح‌ها دسترسی داریم و همه آنها را جوانان و نخبگان این سرزمین می‌سازند.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه سپاه خود را خادم مردم می‌داند خاطرنشان کرد: در جریان سیل سال گذشته از همان ساعات ابتدایی تاکنون بسیج سازندگی سپاه در کنار سیل‌زدگان قرار دارد و بخشی از ساخت واحدهای مسکونی را برعهده گرفته است.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در چند نوبت در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و امروز هم 48 واحد مسکونی دیگر ویژه محرومان در مناطق سیل‌زده استان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: اولویت ما برای ساخت مسکن در مناطق سیل‌زده با خانواده‌های محروم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

وی ابراز امیدواری کرد: سایر واحدهای مسکونی که در دست احداث قرار دارد تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار