مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۲ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۵ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آخرین وضعیت کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، علی متکی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان بندرگز وضعیت قرمز، شهرستان های مینودشت و کردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

وی تاکید کرد: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کووید ۱۹، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا موج سوم بیماری کووید ۱۹ در تعدادی از استان های کشور شروع شده است، خاطرنشان کرد: انشالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا گلستان، متکی گفت: با توجه به درپیش بودن فصل سرما و پیش بینی شیوع آنفلوانزا در آبان ماه، انتطار داریم موارد بهداشتی از سوی همه مردم رعایت شود تا شاهد بحران بیماری های کرونا و آنفلوانزا در استان گلستان نباشیم.

وی گفت: امیدواریم با حمایت خانواده ها و کارکنان مدارس استان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دانش آموز کرونایی در استان نداشته باشیم و موضوع آموزش و پروش هم به روال خود ادامه یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار