نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب آب شرب در روستاها و شهرهای استان گلستان خواستار رسیدگی به مسائل موجود و تامین آب شرب برای مردم استان گلستان شد.

تقاضای نماینده گرگان برای رسیدگی به وضعیت آب شرب استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: وضعیت آب شرب در استان گلستان و روستاها و شهرهای استان وخیم است. بیش از ۷۴ روستا، فاقد آب و ۱۵۰ روستا با مشکلات آب شرب روبرو هستند. شهر گرگان نیز ۴۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب دارد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر نفت بیان کرد: پتروشیمی استان گلستان با بیش از ۹۵ هزار سهامدار از سال ۸۴ به مدت ۱۵ سال کلنگ خورده و تاکنون روی خاک مانده است. لطفا دستور دهید جهت حل مشکلات مردم اقدام شود. مردم چه گناهی کردند که سهامدار پتروشیمی شدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: چرا گندم استان گلستان که از با کیفیت ترین گندم‌های منطقه است تنها ۲۵ درصد آن در کارخانجات آرد استان تبدیل به فرآورده می‌شود و نیروی انسانی این کارخانه در حال بیکار شدن هستند؟

وی در ادامه در تذکری به وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار توزیع عادلانه بودجه در حوزه مقابله با ویروس کرونا و جبران عقب ماندگی تخصیص اعتبارات در بودجه سال ۱۴۰۰ به استان گلستان شد.

سنگدوینی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان پیش دبستانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار