رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: وحدت و یکدلی نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد امیدواری هر چه بیشتر در بین مردم برای رفع مشکلات آنان شده است.

وحدت و یکدلی نمایندگان گلستان در مجلس امیدها را بین مردم ایجاد کرده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد ظهر امروز در دیدار غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجلیل رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب و امید و انتظار ایجاد شده در مردم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان مسوولیت نمایندگان را بیش از پیش افزایش داده است.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی و برخواسته از بطن جامعه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و کشور خواهند اندیشند و تلاش می‌کنند که مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان برطرف شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به جایگاه رفیع شورای نگهبان در قانون اساسی و کشور و با گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان تصریح کرد: ۱۰ اصل از اصول قانون اساسی به وظایف شورای نگهبان اختصاص دارد که وظیفه ذاتی آن را حراست از قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام تعریف کرده است. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان به بیان حملات و فشارهایی که بر ضد این نهاد انقلابی در طی سال‌های بعد از انقلاب گرفته می‌شود اشاره کرد و گفت: این شورا همواره از سوی دشمنان خارجی و برخی از دوستان ناآگاه مورد هجمه قرار گرفته است و این هجمه‌ها هم باعث افتخار و هم نشانگر موفقیت شورای نگهبان است.

  در این دیدار نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان پیگیر حل مشکلات استان از جمله رفع موانع ایجاد منطقه آزاد اقتصادی و حل مشکل پتروشیمی استان هستند.

غلامرضا منتظری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال هنوز در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب باقی مانده است و با وجود دشمنی قدرت‌های جهانی و مشکلات متعدد، این آرمان‌ها حفظ شده‌اند.

وی شورای نگهبان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت و کیان از قانون و ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت، جمهوری اسـلامی ایران نقـش‌آفرینی، کرده اسـت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نهاد شورای نگهبان امین مردم است و با ارتباط با تمامی جریان‌های سیاسی در برگزاری انتخابات به صورت مساوی برخورد می‌کند و منویات رهبری و قانون اساسی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

منتظری افزود: نهاد شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی خود از انحرافات و حضور افرادی که شایستگی ندارد و به دنبال تغییر نظام هستند، جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین خیمه و ستون انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و نیز مردم بصیر و آگاهی هستند که به موقع در صحنه‌ها و مشکلات انقلاب حاضر می‌شوند و تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار