یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت ضمن تامین کالاهای مورد نیاز اقدامی اساسی در راستای تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات کشور با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها انجام دهد.

کوهساری: کالاهای اساسی هر چه سریعتر از گمرک ترخیص شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با استناد به ماده ۲۳۵ آیین نامه داخلی مجلس گفت: طبق این ماده رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظف به ارائه گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته و برنامه هایشان در سال آینده هستند. در این مدت شاهد مشکلات فراوانی برای کشور اعم از تحریم ها، مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان، بیماری کرونا، آموزش و پرورش و کشاورزی بودیم که باید دولت گزارشی از اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات به مجلس ارائه کند.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت کالاها اظهار کرد: دولت باید ضمن تامین کالاهای مورد نیاز در جهت تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات کشور با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها حرکت کند.

کوهساری به مشکل صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت در صندوق فرهنگیان مشهود است که باید فکری برای آن کرد.

نماینده رامیان در پایان گفت که در سه ماه گذشته در حوزه انتخابیه ام شاهد سیل و آتش سوزی و زلزله بودیم که باید سازمان مدیریت بحران جهت پیشگیری از حوادث مشابه برنامه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار