مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت شیر پگاه گلستان افتتاح شد/ صادرات شرکت پگاه ماهانه به 10 میلیارد تومان رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

*میانگین دریافت شیر 170 تن است/ صادرات شرکت پگاه ماهانه به 10 میلیارد تومان رسید

مدیرعامل شرکت پگاه استان گلستان در آئین افتتاحیه مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای این شرکت اظهار کرد: راه‌اندازی هر مرکز آموزشی قدم مبارکی برای جوانان است و با افتتاح این مرکز جوار کارگاهی می‌توان مدرک مهارتی به فارغ‌اتحصیلان دانشگاهی اعطاء کرد.

مهرنوش امجدی گلپایگانی در خصوص تولیدات شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان گلستان گفت: در حال حاضر میانگین دریافت شیر 170 تن است، شرکت زمینه صادرات را بسیار توسعه داده و به رشد بیش از 10 برابری رسیده است.

به گفته وی؛ با وجود محدودیت‌های کرونایی میزان صادرات شرکت پگاه استان گلستان ماهانه از 200 میلیون تومان به 10 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و با توسعه صادرات به فروش چند برابری دست یافت.

*در 6 ماهه سال 1400 طرح‌های توسعه‌ای شرکت پگاه تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت پگاه استان گلستان با اشاره به اینکه شرکت نیروی اخراج شده ندارد، افزود: تلاش داریم در سال جهش تولید با افزایش میزان صادرات، توسعه تولید و فروش، دریافت شیر خام بتوانیم مبادرت به جذب نیروی انسانی جوان کنیم.

امجدی گلپایگانی با بیان اینکه در 6 ماهه سال 1400 طرح‌های توسعه‌ای شرکت پگاه تکمیل می‌شود، گفت: وجود مراکز جوار فنی و حرفه‌ای قطعا به توسعه منابع انسانی به موازات توسعه تکنولوژی کمک می‌کند.

*افتتاح نخستین مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت شیر پگاه گلستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان نیز در این مراسم گفت: ارتقاء مهارت شاغلان یکی از اهداف سازمان فنی و حرفه‌ای است هر چه مهارت ارتقاء پیدا کند میزان بهره‌وری افزایش پیدا خواهد کرد.

سیدعلیرضا حسینی‌طلب ابراز امیدواری کرد با افتتاح این مجموعه بتوانیم گام بلندی در مهارت آموزی نیروی انسانی در مرکز جوار کارگاهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نخستین مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت شیر پگاه گلستان امروز افتتاح شد این اتفاق را در راستای مهارت‌افزایی، ارتقاء کارآمدی و کمک به تقویت اشتغال پایدار مهم خواند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار