عارف نیا گفت: دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی باید از حضور کارآموزان و دانشجویان دارای علائم کرونا در محیط آموزشی خودداری کنند.

لزوم جلوگیری از حضور کارآموزان دارای علائم کرونا در مؤسسات آموزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سراج الدین عارف نیا» صبح امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در مراکز آموزشی و مؤسسات فنی و حرفه ای نیاز است که نسبت به تب سنجی اقدام شود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: افراد مشکوک به کرونا دارای تب 37.3 درجه سانتیگراد هستند که در طول شب یک درجه سانتیگراد بر تب آنها افزوده می شود.

 

عارف نیا بیان کرد: اعلام  اسهال و استفراغ از دیگر علائم کرونا است و باید از پذیرش دانشجو و کارآموز با این علائم در مراکز آموزشی خودداری شود.

 

وی در خصوص جابه جایی بخش اعصاب و روان آق قلا، متذکر شد: خیرین در خصوص بخش اعصاب و روان نگاه خود را تغییر داده اند و درخواست جابه جایی بخش اعصاب و روان در آق قلا را دارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: نیاز است که بخش اعصاب و روان در آق قلا باقی بماند اما این ذهنیت در بین مردم شهرستان وجود دارد که بخش اعصاب و روان باید از آق قلا جابه جا شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار