رئیس سازمان صمت گلستان مطرح کرد

طلوعیان با بیان اینکه امروز جبهه جنگ از حوزه نظامی به اقتصادی تغییر کرده است، گفت: باید از دوران دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن الگو بگیریم.

الگوگیری از دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسین طلوعیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و جوانان غیور ایرانی برای دفاع از انقلاب اسلامی و وطن از جان خود گذشتند و امروز سرافرازی و اقتدار را در سطح بین المللی برای کشورمان به ارمغان آوردند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: امروز جبهه جنگ از حوزه نظامی به اقتصادی تغییر کرده است و وقتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را می بینند، درصدد هستند از طریق حربه های اقتصادی کشورمان را به چالش بکشانند.

 

وی با بیان اینکه باید با بصیرت و هوشمندی حربه ها و توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم، افزود: باید در جنگ اقتصادی دشمن آمادگی خود را بیشتر کنیم و با الگوگیری از دوران دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی گام برداریم تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بماند.

 

طلوعیان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمن، مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و متأسفانه برخی نیز از مشکلات اقتصادی موجود به نفع خود بهره می برند که وظیفه ما شناسایی این افراد است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تأکید کرد: امروز در بازار باید با کسانی که نسبت به احتکار کالاهای مورد نیاز خط تولید و بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و غیره اقدام می کنند و با بر هم ریختن بازار ارز موجب تلاطم در حوزه اقتصاد می شوند قاطعانه برخورد شود.

 

وی ابراز داشت: شناسایی افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه دست به احتکار می زنند از جمله وظایف ما است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید با کسانی که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند با شدت بیشتری برخورد شود تا در کار مردم و تولیدکنندگان گشایش ایجاد شود.

 

طلوعیان متذکر شد: بسیاری از افراد امروز همانند یک سرباز در جبهه اقتصادی نقش آفرینی می کنند که جای قدردانی دارد و امیدوارم با تدابیر مسئولان و با همت مردم همانند دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی نیز پیروز میدان باشیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: امیدوارم همانطور که در جنگ با ویروس کرونا بسیاری از قابلیت های نهفته ما به حالت بالفعل رسیده است مشکلات اقتصادی را هم پشت سر بگذاریم و در حوزه اقتصادی به شکوفایی برسیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ما نظارت و مبارزه با قاچاق است، گفت: با توجه به محدودیت های موجود در منابع ارزی و تامین مواد اولیه در حوزه های مختلف بهداشتی، غذایی، دارویی و غیره گستردگی این بخش زیاد شده است لذا از تمامی فرمانداران و دستگاه های ذی ربط درخواست می کنیم هر گونه احتکار را با کمک بازرسان خود شناسایی کند و در وهله نخست آنها را هدایت کنند و اگر قابل هدایت نبودند مجازات شوند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: امید است با شناسایی و کنترل افرادی که قصد ایجاد تلاطم و ناآرامی در بازار را دارند وضعیت اقتصادی به ثبات و آرامش برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار